Slödag o pizzakväll

Ingenting av det som jag hade tänkt att göra idag blev gjort. Men det var mest bara såna tråkiga grejjer som att städa ordentligt som jag hade tänkt. Jag lyckades bara få väck tvätten som jag hade occuperat ena soffan med. Alltid nåt!
Jag var duktig o lagade mat vid ganska normal lunchtid också o det var inte illa bara det. Men sen blev sängen o boken alldeles för frestande så jag hamnade där. Slumrade förstås till en liten stund med o det var skönt. Men är det ledigt så är det o då tycker jag att det är helt okej att slöa lite.

På eftermiddagen åkte vi ut till stallet för Jhennifer hade enorm längtan att få rida på Joysan. Men så upptäckte vi att hon tappat en sko o var lite uppfläkt så det blidde ingen ridning. Hoppas att hovslagaren kan komma fort nu bara så Joy slipper att gå med bara tre skor alltför länge.
Vi var kvar hos Lillan och Camilla åkte iväg med de stora tjejjerna o hämtade pizza. Det var gott! Som vanligt springer klockan iväg i ilfart så vi var inte hemma igen förrän sent sent..

Nu blir det sängen för i morgon fm ska vi åka till Linköping med Lillan o Camilla o tjejjerna. Jag ska inte handla något speciellt utan hänger med för att det var så länge sen jag var på ikea-huset. Jhennifer ville visst till hööks för att köpa glitterspray till Joy. Hon kommer visst vara riktigt stylad på nästa tävling. Hela hästens outfit är nogrannt planerad nu. Men det är klart, det är ju jättekul att förbereda o grejja o så..

Kram på er/Ann-Sofie F


Kommentarer
Postat av: Lotta

Tjenixen! Kanske kan man boka in en liten dejt med dig nu när du har semester? Det var ju ett tag sen vi sågs nu igen...kanske har lite smaskigt skvaller till dig..hihi...

Hoppas att du blir nyfiken nu...men den som väntar på nåt gott...ja, du vet!

Kram och ha det såå gott nu...vila ordentligt!

/Lotta

2008-08-05 @ 00:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0