Regn, regn, regn...Trött, trött, trött...

Usch vad trött jag blir på detta väder. Det bara regnar hela tiden o jag blir så himla seg av det. Ingen extra energi överhuvetaget får man. Blir snarare tömd.
Som idag. Jag har jobbat i 3½ timma idag, och var skit-trött efteråt. Men det är ju egentligen ingenting. När jag åkte till jobbet var det jättefint o solen sken till o med, men när jag gick därifrån så var det mulet o grått..
Nåja, hoppas det blir fint i morgon då. Hörde talas om att onsdagen skulle bli fin..

Ikväll har Ronja varit lite bökig att få att sova. Linus var väl inte heller särskilt trött, men han trilskas iallafall inte, utan ligger kvar i sängen. Ronja däremot är ju törstig på vatten tusen gånger, sen blir hon kissnödig och sen hittar jag henne i soffan, då har hon bäddat ner sig där. Skrik o gap när hon får lägga sig i sängen igen. Men till slut efter ett antal prinsess-sagor så somna hon...i sin säng. Jag vägrade läsa för henne om hon inte la sig i sin säng och till slut kom det ett Okej då, vi läser väl i min säng då..

Tvättstugan har jag ju ikväll med. Ångrar nästan att jag började att tvätta, för nu är jag så trött så jag skulle kunna somna vilken minut som helst känns det som. Men det är bara att ge sig ner o ta hand om det.

Ska nog inventera mitt skafferiskåp o se om det finns nåt gott att tugga på där...då kanske jag piggnar till lite..

kram kram/Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0