Ledig idag!

Vad ska man fylla denna dagen med för roliga aktiviteter då? Jag är ledig o skulle definitivt behöva ta tag i det där med att städa mitt hem! Får nog bli det faktiskt. Känns inte alls bra att det är så rörigt. Såg värsta dammråttan under ett litet bord jag har. Den måste definitivt flytta till dammsugaren.
Blev väckt av telefonen i morse. Det var chefen som ringde o undrade om jag ville börja kl 7 i morgon bitti också. Känns väl egentligen lite si o så att jobba 11 timmar, men jag kan lika gärna passa på när jag är barnledig. Jag behöver ju verkligen varenda extratimme jag kan få så jag ville inte tacka nej till det. Så i morgon blir det upp i ottan igen.

Fasen, jag har getinginvasion här hemma . Just nu är det 4-5 stycken som surrar i vardagsrummet. Slöa o dana är de oxå. Är det inte dom som är mest benägna att sticka?
Nej nu ska jag gå ut o gå en låååång härlig promenad med Bellisen.. Sen ska jag storstäda mitt hem!!

kram på er/ Fia


Kommentarer
Postat av: Fia

Usch, getingarna (eller sketingar som jag kallar dem) är verligen inte roliga nu. Alltså, jag tycker ju inte de är sådär superkuliga annars heller, men nu är de ju helt uppfuckade i sina små skallar och ja, de sticks som mest nu. Så jag håller stängt för det mesta hemma, för jag är så rädd för dem att jag har svårt att göra nåt åt det själv om de kommer in.



Kommer hålla tummarna för att du får jobbet! Förstår att det är tufft att hanka sig fram på för lite timmar.



Kram!!

2008-08-23 @ 13:16:07
URL: http://villavolvovovve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0