Intervjuv i morgon!

Shit, nu är jag bra nervös. i morgon kl 9.30 ska jag på info-möte o kortare personlig intervjuv. Undras jag vad de ställer för frågor. Formuläret man fick fylla i när man sökte var ju ganska digert så jag tror det är mest för att få en personlig uppfattning om personerna som dom gör denna intervju..
Men jag vet inte alls hur jag ska förbereda mig. Lär väl ligga o grubbla inatt på olika frågor o svar..
Så snälla alla, HÅLL TUMMARNA nu så jag inte gör bort mig totalt, utan ger dom ett bra o rättvist intryck av mig själv..

Har fått hem barnen redan ikväll eftersom Jens behövde åka iväg o jobba så det bllir tidig uppgång i morgon. Så snart ska jag krypa till sängs så jag är ordentligt utvilad. Har ju varit lite smått bakis idag dessutom då jag var på Pernilla o Christoffers kräftskiva igår. Det var riktigt trevligt och kul. Gick o la mig vid 2 inatt så jag har känt mig lite trött idag. Vinet hade nog inte så mycket med det att göra :o) hmm...

Kram Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0