Fullt ös medvetslös-vecka

Har inte bloggat så flitigt denna vecka, Har haft fullt upp med jobb, o ungar mm mm.
Sen var jag ju i Lindas förråd i veckan oxå och hämtade lite "nya" möbler. Så jag har rett om mitt hem oxå. Annan soffa, ny säng, nya köksmöbler och lite annat smått o gott.
TACK Linda för att du tänkte på mig när du bestämde dig för vad du skulle göra med alla dina saker du hade här i Motala.
Allt detta var ju verkligen välbehövligt och nu kan ja till o med känna lite mer hemma-känsla än vad jag gjort innan här. Men jag trivs bäst med smått "övermöblerat" och nu trivs jag i mitt vardagsrum. Jag har egentligen inte mer möbler, men de är lite större och på en gång fick jag mer mysfaktor hemma. Inte så där avskalat o "stilrent" längre. Tycker det är snyggt också, men färger och ljuslyktor till höger o vänster är ju jag...o blommor o lampor.. Inte så mycket Feng Shui här inte nu längre..

I morgon bär det av till Nyköping och western-tävlingar. Ser verkligen fram emot det. Har inte varit på tävlingar sen High Chapparall i somras. Denna gång är det WRAS-SM och Team Race for Joy ska "försvara" sin titel..
Längtar...

Kram Fia

Kommentarer
Postat av: Jessica W

Hej!



Jag har försökt googla på när WRAS-SM är imorrn för det är ju ganska nära oss och ev funderar jag på att göra en utflykt dit. Hur dags är det? Är det kul att vara publik på sådana tävlingar? Även om man bara vet vad som är fram och bak på hästen och inget mer ;o)



Hoppas du hinner se det här innan ni åker. Kram!

2008-08-31 @ 00:39:49
Postat av: Fia

Självklart missade jag ju detta. Hade inte tid att kolla mailen innan vi åkte.

Men det hade ju varit jättekul om ni kom dit så vi kunde ses.. Ska säga till lite tidigare nästa gång det blir tävling på Okna för det är verkligen kul att titta!



Kram Fia

2008-09-01 @ 00:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0