Fredag....

Sitter här själv gör jag. Jhennifer sover hos Emma inatt. Hon skulle få håret fixat så det ska bli spännande att träffa henne i morgon igen. Klippt o slingad i håret.
I morse kom Linus hit en sväng. Jens skulle till VC och få stygnen borttagna. Längtar efter att få hem mina småttingar nu. Trots att jag träffat dom så saknar jag dom grymt mycket..
Var o tittade när Jhennifer red idag. Såg jättebra ut. Fortsätter det så här ska det nog gå bra på tävlingarna tror jag. Nästa vecka kommer Stina till Lillan och ska ha lektioner med dom som vill, så då får hon ju lite mer coaching innan det är dags. Skadar ju aldrig. Själv har jag inte ridit på ett tag. Hade hoppats kunna göra det i veckan som gått nu, men så hade Tabby fått några mindre roliga sår så vi avvaktar med ridning. Fasen vad jag vill ha egen häst!!!
Min mobil fick rycket idag oxå. Tog lite bilder o en film när Jhennifer red och skulle lägga över dom i datorn, men skiten hängde sig totalt så displayen vara helt vit och jag kunde inte göra nånting med den. Inte ens stänga av den. Tänkte då att om jag tar loss batteriet och sätter dit det igen så fixar det sig nog... men icke... Fortfarande vit displsy. Så det blev en ofrivillig runda in till stan och The Phone House. Killen där stod o predikade om att de som lagar telefonerna ser minsann om jag har tappat den eller om det är fukt i den.. Men jag anslöt den ju bara till datorn!!!!!!! Hallå!!!
Hur som helst gjorde han en uppdatering och efter det så fungerade allt igen. Nästan....
Självklart var ju hela telefonen omändrad, men det är ju inte hela världen. Det värsta är att flera av mina sms som jag gärna sparat ett tag till var borta och många telefonnr som jag lagt in under sommaren var som puts väck. Tack o lov låg alla bilder på minneskortet och det tog jag ur. Men jag trodde jag hade sms:en o de andra numrena på simkortet.
Så ni som läser detta o undrar varför jag inte ringer på ett tag.... Jag har förlorat era nr!!!
Bilderna sen lyckades jag själv sjabbla bort när jag skulle försöka spara ner filmen jag tog på datorn. Hoppsan plötsligt var hela minnet tömt, o inte kunde jag fixa tillbaka dom till telefon igen. Hade ett jättefint kort på Bonnie som jag haft som bakgrundsbild o den är borta nu. Eller den finns ju i datorn, men jag vill ju gärna ha den på mobilen..

Så hela kvällen nu har gått åt till att sortera o rensa bland alla miljoner foton jag har i datorn. Måste spara ner dom på CD utifall att det värsta händer. Ska se om jag hinner med det i morgon..

På tisdag börjar jag att jobba igen. Men det blir en skön o lugn vecka. Jobbar tisdag, torsdag o lördag. Lagom pass så här i början.
På måndag ska jag, Sofie o Pia ha picknick i varamon. Vi vann en picknickkorg för 450 kr på jobbet för att vi klarade budgeten under vårkampanjen. Ska bli gott. Medelhavsbuffé har vi beställt....

Nä det kanske är natt nu...

kram på er/ Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0