Datordag har det blivit...

Tala om att fastna vid datorn idag.. Upptäckte när jag kika runt lite på 3:s hemsida att jag kunde ladda ner mina låtar gratis igen (de som försvann när mobilen kollapsa igår). Så det blev några timmar framför datorn idag. Har inte fått hem alla låtar än, för varje låt tar en liten stund, sen strular det o blir nätfel hela tiden. Men jag hittade ett sätt att kunna ladda ner låtarna till datorn också och kunna spela dom. De är kopierings-skyddade och jag har inte lyckats spela dom i datorn tidigare. Men det var visst bara en liten uppgradering som behövdes o vips så fungerade det som jag ville. KUL!!! Äntligen lyckas jag med nåt!!

Fick åka o hämta Jhennifer i stallet för hon mådde dåligt. Då blinkar en röd lampa väldigt envist i bilen, så det blev att ringa till Jens. Som tur  var så var han o barnen ute o gick och var i närheten av stallet. Så jag bad honom stanna till där o kolla vad som är galet, för nu blinkar det konstant.. Det var en himla tur det, för det var kylarslangen som läckte så det fanns inte mycket vatten kvar i bilen. SKIT OXÅ!!!
Det blev en liten snabblagning så jag skulle kunna ta mig tillbaka till Fågelsta. Silvertejp är bra till mycket!!!
Jag hoppas att Jens kan fixa bilen åt mig i morgon, för på tisdag börjar jag jobba o då måste jag ha den.

Hem o se till att Jhennifer börja må bättre och sen gick vi till stallet igen. Lillan o jag bestämde att vi skulle skritta ut en sväng. Vi blev några stycken för Jhennifer o Emma ville oxå följa med. Vi tog en lång skrittrunda på ca 1 timme. Det var verkligen jättehärligt, men fy bubblan vad det killa i hela kroppen när vi kom till stubbåkrarna. Kan säga att det var första gången någonsin som jag ridit egenom en hel stubbåker utan att dra iväg på en galopp. Det var inte lätt kan jag säga och jag blev riktigt sugen.... Men får nog ta det nån annan gång..

I morgon vet jag inte riktigt vad som händer. Jag hoppas på en ridtur...på en stubbåker...i full galopp...

Kram på er/Fia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0