Besviken o ledsen...

Jag undrar vad jag gjort? Varför jag har förtjänat att bli respektlöst bemött under några veckor nu? O nu har droppen kommit som fått bägaren att rinna över!!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag har jag jobbat ett 11 timmars pass och jag är nog övertrött på riktigt nu. Får ingen ro att gå o sova. Grubblar för mycket på både roliga o jobbiga saker just nu. Det jobbiga vill jag inte skriva om här, men däremot skriver jag gärna om det roliga. Jag ska på anställningsintervju den 25:e! På Claes Ohlsson. Jag blev så himla glad när jag fick mailet om att jag var kallad till info-möte o intervjuv. Kl 9.30 ska jag vara där, så håll alla tummar för att det går bra. Behöver verkligen ett jobb med fler timmar så jag hoppas innerligt att jag ska ha nån liten chans. Samtidigt vågar jag inte ha några förväntningar. Jag kanske blir så nervös så jag sumpar hela skiten. Berätta för Thord och han sa att det var bara bra om man var lite nervös. Man skulle inte gå in o verka alldeles för självsäker. Han borde ju veta som själv har anställda. Kändes bra att höra för då gör det kanske inget om jag blir lite nervöst fnittrig och kanske stammar lite grand.. hihi..
Sofie o Petra ska dit oxå. Skulle vara lite häftigt om vi lyckades få jobb där alla tre. Vi vet ju att vi funkar bra att jobba ihop. Men det skulle ju kännas lite surt om nån av dom får det o inte jag. Men så är det ju. Det måste man ju ändå ha i beräkningarna att det kan bli så. Undrar vad Pia gör om både Sofie o jag slutar på Guldfynd. Då tycker jag nog faktiskt lite synd om henne. Inte lätt att lära upp två nya.
Men, men, det är faktiskt smällar Iduna får ta när de inte kan erbjuda oss fler timmar.. Jag för min del har inte råd att jobba kvar så jag har inte så mycket annat att välja på än att leta nytt jobb..

Nä nu ska jag nog försöka sova lite. I morgon ska jag göra lite Claes Ohlsson-research, så jag åtminsone vet vad de säljer på företaget jag sökt jobb på. Kan ju vara bra..

Kram Fia

Kommentarer
Postat av: Marjo

HALLÅ!! JAG HÅLLER ALLA FINGRAR OCH TÅR FÖR ATT JOBBET SKA BLI DITT !!

LYCKA TILL :-)

2008-08-19 @ 14:28:05
Postat av: Fia

Tack, min kära kusin. Det kommer nog behövas kan jag tro!!

2008-08-19 @ 23:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0